Matter of life,need to find relatives

edited December 1969 in Family and Friends
I've been trying to get some info.does anyone live on the Island?I've been dignosed with a rare blood disorder,and my father has passed away so can't ask him.Need to find any relatives to see if they carry the same mutation as I do.Any help will be greatly appreciated.Ran into a wall but still know that their are cousins and possiably more? Can't make the trip but willing to barter with someone on the Island.

Comments

• Decidi mandar este e-mail porque estou a procura de parentes do meu pai,ou melhor alguem da Familia Rodrigues Cova de Taboa.Meu pai ja faleceu mas se estivesse em vida estaria com 90 anos.Ele teve irmaos,meus tios,que nao conheci mas sei que um tinha o nome Augustinho.Conheci uma Tia que se chamava Tereza. Faleceu no Brasil e tinha 2 Filhos:Maria Jose e Aires(Aires faleceu jovem).Irei a Madeira no verao de 2007 e ficaria feliz em conhecer parentes da parte do meu pai ja que todos os parentes por parte de minha mae eu conheco.O nome do meu pai era Jose Rodrigues Cova casado com Isabel da Silva e teve 9 filhos todos no Brasil.Espero com ansiedade as boas noticias.Antecipadamente obrigada.Feliz 2007 a todos que lerem meu requesito.
  • what island was your family from Frances Rodriguez? my grandparents are from Porto Santo. Let me know if yours were also. Sorry to hear about your recent
    diagnosis. I have many cousins still there. Email me soon.
    Robin Tello Pehle
Sign In or Register to comment.