Looking for a job / Procurando um emprego

edited December 1969 in Employment
ENGLISH:

Hi, I'd like to know if anyone has any e-mails or websites of companies that might be recruiting people, offshore companies... I'm 19 years old born in 1987. I write/speak very good Portuguese and English, good computer skills...

Oh and I was wondering maybe I could do something wile I look for a job, for example I noticed there aren't people to walk dogs here like in a lot of other countries, at least that I know of, so if you have a dog and not much time I could walk him for you for a small fee. Just an idea, I know some people are very busy and don't want to keep their pets locked up at home.

PORTUGUÊS

Oi, eu gostaria de saber se alguem tem o e-mails ou paginas da internet de companhias que talvés queiram recrutar pessoas, companhias offshore... Tenho 19 nasci em 1987. I escrevo/falo muito bem em Português e Inglês, boas capaciades informaticas...

À, eu estava pensando que talves eu poderia fazer algo enquanto procuro por um emprego, por exemplo caso não tenham notado não existem pessoas para passear cães aqui como em muitos outros países, ao menos de que eu saiba, portanto se tiveres um cão e não tiveres muito tempo eu poderia o passear por uma pequena quantidade. Eu sei que algumas pessoas estão muito ocupados e não querem deixar seus animais pressos dentro de casa.
Sign In or Register to comment.